תיקון 13 נכנס לתוקף. האתר שלכם עומד בדרישות? אי־עמידה עלולה לגרור קנסות; אבדוק לכם את האתר ללא התחייבות.

Site Logo Site Logo

צבע טרי

צבע טרי

על חברה

יריד Freshpaint, שהוקם בשנת 2008, הוא אירוע אמנות שנתי בתל אביב המחבר בין חובבי האמנות לקהילת היצירה, ומאפשר לציבור לשלב אמנות ועיצוב בבתיהם תוך תמיכה באמנים מקומיים.
מושך מעל 40,000 מבקרים מדי שנה, היריד משתף פעולה עם מוסדות אמנות מובילים ברמה המקומית והבינלאומית.

לאחרונה, Freshpaint התרחב והפך לקבוצת Freshpaint, הפועלת לאורך כל השנה לקידום האמנות והתרבות הישראלית.

באמצעות שותפויות עם חללי התערוכה Tolman's Dot ו-Tolman's House, הקבוצה מציגה ומוכרת אמנות ישראלית מקורית, המדגימה את הסינרגיה בין אמנות לעיצוב, ומספקת לאמנים הזדמנויות להכנסה בת קיימא.

פתרונות

שיתוף הפעולה שלי עם קבוצת צבע טרי כלל שדרוג מקיף של הפלטפורמה הדיגיטלית שלהם, מתוך מטרה אחת ברורה: לשרת את קהילת האמנות הישראלית בצורה חכמה, נוחה ומרגשת יותר.

מה כלל הפיתוח בפועל:

  • Elementor Builder – עיצוב וניהול דפי תוכן דינמיים ורספונסיביים עם Elementor, שמאפשרים עדכונים שוטפים ותחזוקה קלה לצוות האתר.

  • פיתוח ווידג'טים מותאמים אישית – יצרתי רכיבים ייחודיים בהתאמה מלאה לצרכים של צבע טרי, כדי לשפר את הפונקציונליות וחוויית השימוש באתר.

  • סליידרים וגלריות מותאמים – תצוגות חכמות ויזואלית להצגת יצירות האמנים בצורה סוחפת, שמאפשרות למבקרים לשקוע בעולם של יצירה ועיצוב.

  • WPML – תמיכה רב-לשונית – שילוב של תמיכה בעברית ואנגלית כדי להנגיש את התוכן גם לקהל הבינלאומי.

התוצאה: אתר שנראה טוב, עובד מהר, ומחבר בצורה חלקה בין אמנים, יוצרים, אספנים וחובבי אמנות. הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה לא רק מבליטה את צבע טרי בזירה התרבותית, אלא גם יוצרת חיבור ישיר וזורם בין האמנות לקהל שלה.

רעיונות שהפכו לאתרים חיים

פרויקטים שעשו
שינוי אמיתי ללקוחות